Välkomna på Folk You årsmöte 2020

Boka in 28 -29 mars i era kalendrar för då blir det årsmöte i Folk You och i år blir det i vackra staden Norrköping.

Ta möjligheten att träffa andra medlemsföreningar, Folk You styrelsen och alla som jobbar i Folk You. Berätta vad som är viktigt för dig som medlem, din medlemsförening och var med och besluta om framtiden.

Alla medlemsföreningar har rösträtt på årsmötet och Folk You bjuder på resa, boende och mat för två representanter per medlemsförening. Det är välkommet att skicka fler representanter, men Folk You står endast för kostnaderna för två personer. Prata gärna ihop er inom er förening om vilka som ska åka!

Planering – uppdateras efterhand!

Fre 27 mars

Ankomst till Norrköping under eftermiddag/kvällen. Vi träffas och gör något trevligt tillsammans, kanske äter lite middag, kanske jammar lite. Se update längre fram.

Lör 28 mars

Årsmöte från morgon till eftermiddag. Gott om tid och gott om fika och lunch.

På kvällen hittar vi på något trevligt igen. Återkommer!

Sön 29 mars

Den nyvalda Folk You styrelsen har sitt första möte. Med introduktion och välkomnande. I lagom tid rundas mötet av så att alla hinner hem i tid innan sena kvällen.

ANMÄLAN – Sista anmälningsdag söndag 15 mars.

Senast två veckor innan mötet kommer alla årsmöteshandlingar (dagordning, motioner, verksamhetsberättelse m.m,) att finnas på Folk Yous hemsida.

Har du en motion eller ett förslag på person till nästa års styrelse? Tveka inte att skicka in den till nisse.blomster@folkyou.se

Vi ser fram emot att träffa dig!
Varmt välkomna!